בלוג

חזרה

השכרת יאכטות: ככה חוגגים יום הולדת

כמה קשה למצוא מתנה מקורית ליום הולדת? מתנה שתפתיע את בן הזוג?

משיחה לשיחה אני מבינה שאני צריכה למצוא רעיון פצצה למתנה! אחרי כל כך הרבה שנים ביחד, אני רוצה להפתיע את בן הזוג שלי במתנת יום הולדת שהוא אף פעם לא ישכח!

בכל זאת, יום הולדת 30  לא עובר ככה סתם, פותחים עשור חדש, זה גיל שמשאיר חותם. ישבתי וחשבתי, דיברתי עם חברות על מתנות מקוריות והרעיונות הסתכמו בעוד בושם חדש, מסעדת שף יוקרתית, אולי סרט או חולצה יפה.. קצת נדוש ולכן הצבתי לעצמי משימה – יום הולדת 30 הולכת להיות אגדה!

התחלתי לחפש, להפעיל את הדמיון, לשוטט באתרים בין אלפי רעיונות ומצאתי את המתנה המושלמת – הפלגה ביאכטה!

השכרת יאכטות: את יום ההולדת אנחנו נחגוג בלב ים

עלה לי רעיון את יום ההולדת ה-30 אנחנו נחגוג בלב ים, בין שמים תכולים וים גדול, רק אני והוא. הוא יוכל להיזכר בימי הצבא כשהיה עוד סטילן בחיל הים ואני אוכל להיזכר בלוויתנים שראינו בפרו, רק אני והוא. איזה פינוק!

אז השייט מתחיל, אנחנו שטים לעבר כניסת המרינה לצד היאכטות העוגנות סביב שבידינו כוסות יין ומולנו השקיעה המהממת היוצרת אווירה שאין כמוה. ישנו בקדמת היאכטה, על מזרן והרגשנו את הבריזה הנעימה.

לאחר היציאה מהמרינה והמעבר לים הפתוח הגדול, הסקיפר פתח את מפרשי היאכטה ואנו שטנו בשלווה על המים השקטים והרוח הנעימה הדוחפת אותנו לעבר כיוון השייט שרק רצינו.

העונה הכי טובה להפלגה ביאכטה

ובנוסף לכל החוויה, הינה מתחילה לה העונה הכי כיפית בשנה – הקיץ! החופים מלאים מתרחצים, אלפי תיירים, שיזוף, שמש חמימה, ים כחול, בריזה נעימה ושקיעות יפהפיות. אולי העונה הכי טובה להפלגת יאכטה רומנטית? במחשבה לאחור אני מבינה כי לקחתי את כל נפלאות הקיץ, ארזתי בעטיפה יפה, עם סרט ורוד ויצרתי לו את המתנה המושלמת – הפלגה ביאכטה! השנה אין ספק שחגגנו יחד עם מתנה מקורית בהחלט!

אנו לי-ים השכרת יאכטות, חברה המתמחה באירוח על יאכטות מפוארות במרינה הרצליה. היאכטות שלנו עוגנות ומשמשות כחוויה ייחודית ויוקרתית לכל אירוע. לרשותנו עמודות שלוש יאכטות מפוארות מאובזרות וממוזגות. בכל יאכטה יש סלון, שני חדרי שינה, מטבח מאובזר, מקלחת ושירותים .אנחנו מקשטים את היאכטה לכבודכם כדי שתהיה לכם חוויה בלתי נשכחת עם  בלונים, שלטי מזל-טוב, אבוב לטבילה בים, מזרון שיזוף בחרטום היאכטה וכל מה שצריך כדי שיהיה לכם ים של כיף. ניתן לשדרג את ההפלגה רומנטית עם ארוחה זוגית מפנקת מתוך תפריט מגוון ועשיר. ישנה אפשרות לשלב ארוחת בוקר, צהריים או ערב.

עצמו לרגע את העיניים ודמיינו חוויה מטריפת חושים: ראו מולכם ים כחול, יאכטה מפנקת ובן זוג אוהב לצדכם. הקשיבו למוסיקה הקסומה של רחש הגלים והריחו את ניחוחות הים שמסביב. זה רק אתם והרגע הרומנטי שלכם, אנחנו רק נעזור לכם לרקום את המתנה המושלמת. אהבתם? לי-ים השכרת יאכטות מחכים לכם.

    מלאו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם