בלוג

חזרה

בעקבות יום העצמאות הקרב ובא ומכיוון שאני חייה את חיי העצמאות המלאים בכל מובן המילה כבר שש שנים בדיוק יצא לי לחשוב לאחרונה יותר לעומק על הצוות שלי בעסק, ממש על כל אחד ואחד.
הרי ידוע לכל בעל עסק שנקודת החולשה של עסק היא העובדים והעובדות שלו. לטוב ולרע.
יכולתי לכתוב פוסט ארוך מאוד על השלב של לפני העובדים, השלב שבו כמה שנים לא ראיתי את דוד כי אנחנו היינו העובדים של העסק שלנו, דוד הפליג ותחזק את היאכטות ואני במשרד, 20 שעות ביום בערך. יכולתי להמשיך את הפוסט באיך משחרריםםם ונותנים את כל האחריות לעובד/ת משרד חדשים וסומכים עליהם לגמרי וגם לסקיפרים אחרים שהם לא דוד ובוטחים בהם, על לשחרר כדי לגדול וכל וכן הלאה והלאה… אבל למזלי לפני שנתיים כבר חצינו את הנהר לצד השני ושחררנו לגמרי ואכן גם גדלנו מאוד. אז אני כבר לא שם ואני כן בשלב שיש לי עובדים ועובדות בעסק שאני יכולה להגיד שזכיתי ממש.
יצא ככה שרוב הסקיפרים שלנו הם חברה בעלי עסקים פרטיים שלהם, בעלי ניסיון של שנים בשיט בארץ ובעולם שאהבתם לים זורמת להם בוורידים. העבודה אצלנו משלבת להם את האהבה לים בנוסף לשירות של אנשים.
בסיום של כל הפלגה הלקוח מקבל באופן אוטומטי מייל עם משוב שבו הוא יכול לדרג את רמת השירות של הסקיפר, של המענה הטלפוני, של היאכטה ועוד כמה שאלות פתוחות. הרבה מאוד לקוחות נענים למשוב שלנו, שזה מרגש מאוד בלי קשר, ומראההה שאכפת להם ומצד שני נותן לנו לחברת לי-ים להבין מה כדאי וניתן לשפר, אבל מעבר לכל נותן פידבקים ישירים על הסקיפרים שלנו בשטח ועל עובדות המשרד. מכיוון שאני לא נמצאת איתם ביאכטה בזמן ההפלגות כשהם עם לקוחות אני לומדת מהמשובים שיש לי סקיפרים נדירים, סקיפרים שאוהבים את מה שהם עושים ושבעיקר אכפת להם מהעסק שלי ומהיאכטות שלי. כאן אני מרגישה שהצלחתי ממש.
בעסק כמו שלי שמפוצל למשרד ולשטח ושלא תמיד נפגשים אלא מתקשרים לרוב בוואטסאפ ובטלפון צריך להיות הרבה מזל גם מבחינת עובדות ועובדי המשרד וכאן באמת שהתמזל מזלי. לירון שכבר עונה שלישית חוזרת אלינו לחצי שנת העומס ואגתת שמנהלתת את העסק, הן עובדות מסורות שמרגישות חלק בלתי נפרד מהעסק.
אני לא שוכחת את המטפלים שעושים עבודה מדהימה ונותנים שירות מקצועי מאוד ללקוחות שלנו.
אז אני רוצה להגיד לכולכם תודה באופן אישי ושתהיה לנו עונה מעולה…
חג עצמאות שמח!

כאן אתם יכולים לקרוא על כל אחד ואחד מהצוות שלי: הצוות שלנו

    מלאו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם